Rejestracja

Czy rejestracja jest konieczna?

Nie, rejestracja nie jest konieczna. Można dokonywać zakupów jako gość. Przy braku rejestracji nie ma możliwości sprawdzenia historii zamówień. Przy kolejnych zamówieniach należy na nowo wypełnić dane dotyczące dokumentu zakupu.


Jak dokonać rejestracji w sklepie?

W celu rejestracji należy kliknąć w napis “Zaloguj się”, a następnie “Zarejestruj się”.


Co mam zrobić, gdy zapomniałem hasła?

W przypadku, gdy zapomnimy hasło należy kliknąć w napis “Nie pamiętasz hasła?”. Po wpisaniu adresu e-mail użytego podczas rejestracji otrzymasz tymczasowy link do zresetowania hasła.


Gdzie mogę zmienić dane klienta?

Dane klienta można zmienić po zalogowaniu na swoje konto w zakładce “Moje konto”. Następnie należy przejść do zakładki "Twoje dane".


Nie znalazłeś/aś odpowiedzi na swoje pytanie powyżej?

Skontaktuj się z nami

Kontakt