Sekcje FAQ

Rejestracja
Czy rejestracja jest konieczna?

Nie, rejestracja nie jest konieczna. Można dokonywać zakupów jako gość. Przy braku rejestracji nie ma możliwości sprawdzenia historii zamówień. Przy kolejnych zamówieniach należy na nowo wypełnić dane dotyczące dokumentu zakupu.


Jak dokonać rejestracji w sklepie?

W celu rejestracji należy kliknąć w napis “Zaloguj się”, a następnie “Zarejestruj się”.


Co mam zrobić, gdy zapomniałem hasła?

W przypadku, gdy zapomnimy hasło należy kliknąć w napis “Nie pamiętasz hasła?”. Po wpisaniu adresu e-mail użytego podczas rejestracji otrzymasz tymczasowy link do zresetowania hasła.


Gdzie mogę zmienić dane klienta?

Dane klienta można zmienić po zalogowaniu na swoje konto w zakładce “Moje konto”. Następnie należy przejść do zakładki "Twoje dane".


Sprawdź więcej
Zamówienia
Jak złożyć zamówienie?

Zamówienie można złożyć dodając wybrany produkt do koszyka. W kolejnych krokach należy uzupełnić dane do faktury i wybrać sposób płatności.


Jak sprawdzić czy dany produkt jest dostępny?

Dostępność jest widoczna w karcie produktu pod przyciskiem “Do koszyka”.


Czy mogę dokonać zmiany w zamówieniu?

Zamówienie jest przekazywane niezwłocznie do realizacji po zaksięgowaniu wpłaty. Zgodnie z regulaminem sklepu internetowego SOFT360.pl nie ma możliwości anulacji bądź zmian w zrealizowanym zamówieniu. W celu anulacji bądź zmian w nieopłaconym zamówieniu należy skontaktować się bezpośrednio z obsługą drogą mailową, telefoniczną lub na czacie w godzinach pracy biura.


Jak sprawdzić status zamówienia?

Status zamówienia jest widoczny w zakładce “Historia zamówień” po zalogowaniu na konto klienta. Dodatkowo o wszystkich zmianach w statusie zamówienia informujemy drogą mailową.

W przypadku, kiedy Twoje zamówienie było złożone bez konta w naszym sklepie, możesz śledzić swoje zamówienie tutaj: https://soft360.pl/sledzenie-zamowien-gosci


Sprawdź więcej
Płatność
Jakie są formy płatności za zamówione produkty?

Szybki przelew lub BLIK (bramka płatnicza PayU) - w przypadku płatności bramką płatniczą PayU, jeśli produkt dostępny jest na stanie, zamówienie realizowane jest w ciągu 15 minut.

Karta płatnicza (bramka płatnicza PayU) - jeśli produkt dostępny jest na stanie, zamówienie realizowane jest w ciągu 15 minut.

PayPal - jeśli produkt dostępny jest na stanie, zamówienie realizowane jest w ciągu 15 minut.

Zwykły przelew - zamówienie realizowane jest po zaksięgowaniu wpłaty na koncie.


Na jakie konto bankowe należy dokonać płatności?

Dane do przelewu zostaną wysłane na adres e-mail podany przy składaniu zamówienia.


Jak otrzymać fakturę VAT?

Faktura VAT 23% zostaje wystawiona do każdego zamówienia i przesłana na adres e-mail zarówno dla klientów indywidualnych jak i klientów biznesowych.


Jak otrzymać fakturę pro formę?

Pro forma jest dostępna do pobrania po dokonaniu zamówienia w ostatnim etapie - "Potwierdzenie złożenia zamówienia". Dokument można również pobrać logując się na swoje konto w zakładce "Historia i szczegóły zamówień".

W razie problemów mogą Państwo skontaktować się z obsługą sklepu.


Sprawdź więcej
Konto i powiadomienia
Jak zrezygnować z newslettera?

Aby zrezygnować z newslettera należy przejść na stronę https://soft360.pl/unsubscribing i wprowadzić swój adres e-mail.


Jestem tutaj pierwszy raz, co mam zrobić?

Po pierwsze – załóż konto. Posiadanie konta w Soft360 do niczego Cię nie zobowiązuje ani nic nie kosztuje. Pozwala Ci za to na śledzenie najnowszych promocji w naszym sklepie, przyśpiesza kolejne zakupy, pozwala na wyświetlanie pełnej historii zamówień oraz zakupionych licencji. Zanim założysz konto, zapoznaj się z naszym regulaminem.


Jak zapisać się do newslettera?

Do newslettera możesz zapisać się w trakcie rejestracji oraz składania zamówienia. Możesz również wprowadzić swojego maila i zapisać się do newslettera w stopce naszej strony.


Nie znalazłeś/aś odpowiedzi na swoje pytanie powyżej?

Skontaktuj się z nami

Kontakt