Zamówienia

Jak złożyć zamówienie?

Zamówienie można złożyć dodając wybrany produkt do koszyka. W kolejnych krokach należy uzupełnić dane do faktury i wybrać sposób płatności.


Jak sprawdzić czy dany produkt jest dostępny?

Dostępność jest widoczna w karcie produktu pod przyciskiem “Do koszyka”.


Czy mogę dokonać zmiany w zamówieniu?

Zamówienie jest przekazywane niezwłocznie do realizacji po zaksięgowaniu wpłaty. Zgodnie z regulaminem sklepu internetowego SOFT360.pl nie ma możliwości anulacji bądź zmian w zrealizowanym zamówieniu. W celu anulacji bądź zmian w nieopłaconym zamówieniu należy skontaktować się bezpośrednio z obsługą drogą mailową, telefoniczną lub na czacie w godzinach pracy biura.


Jak sprawdzić status zamówienia?

Status zamówienia jest widoczny w zakładce “Historia zamówień” po zalogowaniu na konto klienta. Dodatkowo o wszystkich zmianach w statusie zamówienia informujemy drogą mailową.

W przypadku, kiedy Twoje zamówienie było złożone bez konta w naszym sklepie, możesz śledzić swoje zamówienie tutaj: https://soft360.pl/sledzenie-zamowien-gosci


Jaki jest termin realizacji zamówienia?

“Wysyłka w 15 minut!”
Licencje posiadamy na stanie i nasz automat wyśle ją niezwłocznie po zaksięgowaniu płatności .

“Wysyłka w 24 godziny!”
Licencje wysyłamy w ciągu 24 godzin od momentu zaksięgowania płatności.

“Obecnie brak na stanie”
Produkt jest aktualnie niedostępny w sprzedaży. Jeśli jesteście Państwo zainteresowani tym produktem, prosimy o kontakt mailowy. W miarę możliwości postaramy się go zorganizować.


W jaki sposób realizowane są zamówienia?

Całe zamówienie realizowane jest na adres e-mail podany podczas składania zamówienia. W mailu otrzymają Państwo klucz licencji, link do pobrania (strona producenta) oraz fakturę VAT 23% jako dowód zakupu.


Jakie są koszty wysyłki?

Wysyłka na e-mail: 0 zł


Nie znalazłeś/aś odpowiedzi na swoje pytanie powyżej?

Skontaktuj się z nami

Kontakt