Zamówienia
Zamówienie można złożyć dodając wybrany produkt do koszyka. W kolejnych krokach należy uzupełnić dane do faktury i wybrać sposób płatności.
Dostępność jest widoczna w karcie produktu pod przyciskiem “Do koszyka”.
Zamówienie jest przekazywane niezwłocznie do realizacji po zaksięgowaniu wpłaty. Zgodnie z regulaminem sklepu internetowego SOFT360.pl nie ma możliwości anulacji bądź zmian w zrealizowanym zamówieniu. W celu anulacji bądź zmian w nieopłaconym zamówieniu należy skontaktować się bezpośrednio z obsługą drogą mailową, telefoniczną lub na czacie w godzinach pracy biura.
Status zamówienia jest widoczny w zakładce “Historia zamówień” po zalogowaniu na konto klienta. Dodatkowo o wszystkich zmianach w statusie zamówienia informujemy drogą mailową.
W przypadku, kiedy Twoje zamówienie było złożone bez konta w naszym sklepie, możesz śledzić swoje zamówienie tutaj: https://soft360.pl/sledzenie-zamowien-gosci
“Wysyłka w 15 minut!”
Licencje posiadamy na stanie i nasz automat wyśle ją niezwłocznie po zaksięgowaniu płatności .
“Wysyłka w 24 godziny!”
Licencje wysyłamy w ciągu 24 godzin od momentu zaksięgowania płatności.
“Obecnie brak na stanie”
Produkt jest aktualnie niedostępny w sprzedaży. Jeśli jesteście Państwo zainteresowani tym produktem, prosimy o kontakt mailowy. W miarę możliwości postaramy się go zorganizować.
Całe zamówienie realizowane jest na adres e-mail podany podczas składania zamówienia. W mailu otrzymają Państwo klucz licencji, link do pobrania (strona producenta) oraz fakturę VAT 23% jako dowód zakupu.
Wysyłka na e-mail: 0 zł