- Nowy
Skype for Business Server 2019
Skype dla Business Server 2019 to platforma do komunikacji i współpracy przygotowana dla przedsiębiorstw, która łączy w sobie doświadczenie klienta inspirowane programem Skype z zabezpieczeniami, zgodnością i kontrolą klasy korporacyjnej.
Skype for Business Server jest licencjonowany w modelu Server i CAL (licencja dostępu klienta), dlatego organizacje powinny zakupić licencję Server dla każdego serwera oraz licencje CAL dla użytkowników lub urządzeń.
Funkcje w programie Skype dla firm Server 2019 obejmują: wymaga infrastruktury dla:
- Ujednolicone usługi przesyłania wiadomości: poczta głosowa w chmurze
- Monitorowanie połączeń: złącze danych połączeń
- Migracja side-by-side
Wspólnie twórz niesamowite rzeczy w domu, pracy i szkole dzięki aplikacji Microsoft Teams. Dowiedz się więcej o aplikacji Microsoft Teams dla małych firm i przedsiębiorstw .
Ujednolicone usługi przesyłania wiadomości: poczta głosowa w chmurze
Exchange UM pozostaje dostępny w programie Skype for Business Server 2019 po zintegrowaniu programu Skype for Business Server 2019 z Exchange 2013 lub Exchange 2016. Ze względu na zmiany w obsłudze w programie Exchange 2019 integracja Exchange UM jest pomniejszana na rzecz poczty głosowej w chmurze i automatycznego operatora w chmurze cechy.
Usługa poczty głosowej w chmurze umożliwia wszystkim użytkownikom programu Skype for Business Server 2019 dostęp do tej samej usługi poczty głosowej w chmurze Microsoft Cloud. Usługa Cloud Voicemail zapewnia następujące korzyści zarówno użytkownikom lokalnym, jak i internetowym:
Monitorowanie połączeń: złącze danych połączeń
Call Data Connector znacznie upraszcza monitorowanie połączeń w środowisku hybrydowym, ponieważ nie trzeba już używać różnych zestawów narzędzi lokalnych i internetowych do monitorowania jakości połączeń wszystkich użytkowników. Niezależnie od tego, czy Twoi użytkownicy przebywają lokalnie, czy online, możesz sprawdzić jakość połączeń w całej organizacji online.
Za pomocą narzędzia Call Data Connector można wykonać następujące zadania przy użyciu jednego zestawu narzędzi:
- Monitoruj środowisko użytkownika w Microsoft Teams, Skype dla firm Online i Skype dla firm Server.
- Przeglądaj i rozwiązuj problemy w sieci
- Przypisz role pomocy technicznej i administratora do analizy połączeń, aby umożliwić pracownikom pomocy technicznej przeglądanie i rozwiązywanie problemów w zakresie ich obowiązków.
Firmowy