TeamViewer - Dla zespołów - licencja Corporate
Język
PL
Liczba stanowisk
Wiele miejsc, 3 sesje
Obszar zastosowań
Firmowy
Okres licencji
Subskrypcja
Rodzaj licencji
ESD (Elektroniczna)
Architektura
32/64 bit

Zdalny dostęp i wsparcie na każdym urządzeniu.

TeamViewer Corporate

TeamViewer to kompleksowe rozwiązanie w zakresie zdalnego dostępu, zdalnej obsługi i zdalnego wsparcia, które współpracuje z niemal każdą platformą na urządzenia stacjonarne i przenośne, w tym z systemem Windows, MacOS, Android i iOS.

TeamViewer umożliwia zdalny dostęp do komputerów lub urządzeń przenośnych znajdujących się w dowolnym miejscu na świecie i korzystanie z nich w taki sam sposób, jak by się przy nich było. Ponadto istnieje możliwość zdalnego łączenia się z serwerami, urządzeniami ogólnodostępnymi, a także urządzeniami IoT z dowolnego miejsca i w dowolnym czasie za pośrednictwem naszej bezpiecznej globalnej sieci zdalnego dostępu.

Funkcje TeamViewer

Dostęp i zdalna kontrola komputerów

Spersonalizowane brandowanie

Bezpieczny dostęp bez nadzoru

Udostępnianie plików

Nieograniczona liczba urządzeń końcowych

Zarządzane urządzenia do 300

Dostęp do pulpitów z poziomu wielu urządzeń

Zdalne drukowanie dla Mac i Windows

Konsola zarządzania użytkownikiem i urządzeniem

Raporty o dostępie użytkownika

Wiele jednoczesnych połączeń

Masowe wdrożenie

Raporty o dostępie urządzenia

Gotowa możliwość integracji oprogramowania

Łączenie się z TeamViewer

Krok 1

Pobierz i zainstaluj program TeamViewer na urządzeniu, za pomocą którego chcesz nawiązać połączenie, np. na komputerze stacjonarnym lub urządzeniu przenośnym.

Krok 2

Zainstaluj program TeamViewer na urządzeniu, do którego chcesz uzyskać dostęp. Może to być inny komputer stacjonarny lub urządzenie przenośne, a nawet system POS, kiosk lub urządzenie IoT.

Krok 3

Wprowadź identyfikator i hasło partnera połączenia na urządzeniu wyjściowym, połącz się w czasie rzeczywistym i obsługuj urządzenie docelowe jak zazwyczaj.

Jedno zintegrowane rozwiązanie dla wszystkich Twoich potrzeb w zakresie łączności zdalnej

Wsparcie zdalne

Zapewnianie klientom i pracownikom natychmiastowego wsparcia na odległość

Nieszczęśliwe zbiegi okoliczności naprawdę się zdarzają. Zakłócenia pracy komputerów, awarie systemów i urządzeń mogą uniemożliwić działanie firmy. Zamiast wizyty na miejscu, która zajmuje czas i zwiększa koszty, profesjonaliści z dziedziny IT wybierają TeamViewer, który umożliwia błyskawiczną obsługę zdalną klientów.

Najważniejsze cechy:

  • Doraźne wsparcie dla klientów i pracowników
  • Spersonalizowane brandowanie dla aplikacji wsparcia
  • Zintegrowane zarządzanie zgłoszeniami serwisowymi oraz integracje do głównych systemów wsparcia klientów
  • Pozostawianie karteczek ekranowych na oddalonych komputerach
  • Integracje do zarządzania urządzeniami mobilnymi i innych aplikacji

Dostęp zdalny

Dostęp zdalny do komputerów, telefonów komórkowych i serwerów – lub praca z domu

Praca z domu. W czasie podróży służbowej. Dzięki narzędziom do dostępu zdalnego TeamViewer możesz zachować efektywność niezależnie od tego, gdzie się znajdujesz. Dostęp do swoich plików i aplikacji na komputerze możesz uzyskać za pomocą zaledwie kilku kliknięć. Bezpieczny dostęp można też uzyskać do urządzeń przenośnych i serwerów – i to bez korzystania z sieci VPN.

Najważniejsze cechy:

  • Stały dostęp do nienadzorowanych urządzeń
  • Wideokonferencje i współpraca dzięki TeamViewer Meeting
  • Wyświetlanie czarnego ekranu w celu zachowania prywatności dostępu zdalnego
  • Bezpieczne i elastyczne udostępnianie plików
  • Zdalne drukowanie z systemów Windows i macOS

Obsługa urządzeń przenośnych

Obsługa urządzeń przenośnych i ogólnodostępnych – w dowolnym czasie, z dowolnego miejsca

Potrzebujesz uzyskać dostęp do urządzeń przenośnych, zarządzać nimi i obsługiwać je, nawet gdy nikogo przy nich nie ma? To żaden problem. Wystarczy ustawić stały, nienadzorowany dostęp zdalny do urządzeń przenośnych, komputerów i serwerów, a także do urządzeń IoT, terminali POS, kiosków lub urządzeń do składania podpisu cyfrowego.

Najważniejsze cechy:

  • Udostępnianie ekranu na iPhone’ach i iPadach
  • Bezpieczne przesyłanie plików i zarządzanie transferami w aplikacji Files w systemie iOS
  • Połączenia urządzeń przenośnych z urządzeniami przenośnymi
  • Przeglądanie systemowych ustawień diagnostycznych w aplikacji TeamViewer dla komputera osobistego
  • Prowadzenie rozmów przy użyciu czatów tekstowych, robienie zrzutów ekranu lub sterowanie procesami na wspieranych urządzeniach

Dlaczego właśnie TeamViewer?

Bezpieczeństwo

Bezpieczeństwo zintegrowane z TeamViewer

TeamViewer jest zabezpieczony za pomocą pełnego, 256-bitowego szyfrowania AES, dwuskładnikowego uwierzytelniania i innych branżowych zabezpieczeń. Program ma certyfikaty SOC2, HIPAA/HITECH, ISO/IEC 27001 oraz ISO 9001:2015, a ponadto zapewnia zgodność z postanowieniami RODO.

Wsparcie wielu platform

Najszerszy zakres obsługiwanych urządzeń i platform

Oprogramowanie TeamViewer, z zakresem obsługiwanych urządzeń obejmującym 127 producentów urządzeń przenośnych, systemów operacyjnych i urządzeń IoT, bezsprzecznie deklasuje konkurencję.

Najlepsza wydajność

Najlepsza w swojej klasie użyteczność, jakość obrazu i szybkość transferu plików

W przypadku TeamViewer skorzystano z usług Qualitest – wiodącej w skali światowej, niezależnej firmy zajmującej się zapewnianiem jakości – w celu określenia wydajności technicznej programu i porównania jej z rozwiązaniami konkurencji. Sprawdź oszałamiające wyniki!

Poznaj różnicę między licencjami TeamViewer Business, Premium oraz Corporate

TeamViewer

Licencja Business

  • Nieograniczona liczba urządzeń końcowych
  • Jedno miejsce, 1 sesja
  • Jeden użytkownik licencjonowany może zapoczątkować połączenie z urządzeniem
  • Jedna sesja w tym samym czasie

TeamViewer

Licencja Premium

  • Nieograniczona liczba urządzeń końcowych
  • Zawiera 15 licencjonowanych użytkowników, 1 sesja
  • Wielu licencjonowanych użytkowników może zapoczątkować połączenia z urządzeniami
  • Jedna sesja w tym samym czasie

TeamViewer

Licencja Corporate

  • Nieograniczona liczba urządzeń końcowych
  • Zawiera 30 licencjonowanych użytkowników, 3 sesje
  • Wielu licencjonowanych użytkowników może zapoczątkować połączenia z urządzeniami
  • Trzy sesje w tym samym czasie
Zdalny dostęp i kontrola komputerów
Bezpieczny dostęp nienadzorowany Ochrona
Zdalne drukowanie na komputerach Mac i Windows na dowolnej drukarce
Udostępnianie plików
Urządzenia zarządzane
do 200
do 300
do 500
Licencjonowani użytkownicy
1
15
30
Liczba uczestników spotkania
10
10
10
Dostęp między platformami
Integracja z systemami CRM i Helpdesk
Dostosowane informacje o urządzeniu
Wiele sesji na raz (kanały)
1 kanał w zestawie (dodaj do 5)
W zestawie 3 kanały (dodaj do 10)
Wdrożenie masowe
Raportowanie dostępu do urządzenia
Wsparcie techniczne przez telefon
Klient sieciowy TeamViewer

Dostępne dodatki (płatne)

TeamViewer Remote Management
Obsługa urządzeń przenośnych
Servicecamp
TeamViewer Assist AR
Dodatkowi, jednocześnie korzystający z oprogramowania użytkownicy

Specyfikacja produktu

Wersja językowa:
Polska
Obszar zastosowań:
Firmowy
Liczba stanowisk:
Jedno miejsce, 1 sesja
Wersja produktu:
ESD (elektroniczna)
Okres licencji:
12 Miesięcy
Systemy operacyjne:
Windows/Mac
Kod producenta:
TVC0002
Segment rynku
Komercyjny
Platforma sprzętowa
Windows, macOS
System operacyjny
Windows XP, Vista, 7, 8, 8.1, 10, 11, Windows Server 2008, 2012, 2016, 2019, macOS 11 (Big Sur) i nowsze
Sposób dostawyKoszt wysyłki
Produkt dostarczany mailem 0 zł