TeamViewer - Dostęp i wsparcie dla urządzeń mobilnych
Gwarancja legalności: czytaj więcej Gwarancja legalności
Język
PL
Liczba stanowisk
Według posiadanej licencji
Obszar zastosowań
COM/EDU/GOV
Okres licencji
Subskrypcja
Rodzaj licencji
ESD (Elektroniczna)
Architektura
32/64 bit

Zarządzaj swoimi urządzeniami mobilnymi.

TeamViewer - Obsługa urządzeń mobilnych

Oprogramowanie TeamViewer zapewnia największy zdalny dostęp i wsparcie dla ponad 100 marek urządzeń z oprogramowaniem Android, a ponadto pierwszą w branży przemysłowej możliwość współdzielenia ekranu iOS – dzięki zainstalowanym aplikacjom lub szerokiemu rozpowszechnieniu w Twojej organizacji. Już dziś uzyskaj zdalne wsparcie dla urządzeń mobilnych i rozwiąż w szybki sposób problemy, z dowolnego miejsca i w dowolnym czasie.

Wszystkie licencje TeamViewer umożliwiają dostęp do dodatku obsługi urządzeń mobilnych. Obejmuje to połączenia PC z urządzeniami mobilnymi oraz wzajemnie 2 urządzeń mobilnych.

Funkcje dodatku TeamViewer - Obsługa urządzeń mobilnych

Dostęp zdalny, kontrola i obsługa urządzeń mobilnych

Funkcja udostępniania ekranu (iPhone/iPad)

Zdalnie obsługiwane urządzenia Android lub Windows Phone

Nienadzorowany dostęp do urządzeń z systemem Android

Funkcja udostępniania ekranu SDK (systemy iOS i Android)

Łączenie się z TeamViewer

Krok 1

Pobierz i zainstaluj program TeamViewer na urządzeniu, za pomocą którego chcesz nawiązać połączenie, np. na komputerze stacjonarnym lub urządzeniu przenośnym.

Krok 2

Zainstaluj program TeamViewer na urządzeniu, do którego chcesz uzyskać dostęp. Może to być inny komputer stacjonarny lub urządzenie przenośne, a nawet system POS, kiosk lub urządzenie IoT.

Krok 3

Wprowadź identyfikator i hasło partnera połączenia na urządzeniu wyjściowym, połącz się w czasie rzeczywistym i obsługuj urządzenie docelowe jak zazwyczaj.

Zdalne wsparcie dla urządzeń mobilnych pracowników i klientów

Uzyskaj w łatwy sposób wsparcie dla urządzeń mobilnych. Uzyskaj zdalny dostęp i wsparcie dla urządzeń mobilnych z oprogramowaniem Android i Apple ze swojego komputera lub urządzenia mobilnego.

Rozwiąż w szybki sposób problemy związane z urządzeniami mobilnymi z Android i iOS

Twoi koledzy, pracownicy lub klienci są zawsze w biegu. Nie rozstają się ze swoimi smartfonami i tabletami. W przypadku gdy urządzenia wymagają skonfigurowania, gdy nie jest możliwe wysyłanie wiadomości e-mail lub gdy pojawiają się problemy techniczne, właśnie wtedy tak istotne jest zdalne wsparcie na żądanie.

Dzięki zastosowaniu TeamViewer Mobile Device Support, przy użyciu swojego komputera, tabletu lub smartfona, możesz rozwiązywać w szybki sposób problemy związane z urządzeniami mobilnymi. Osoby wymagające wsparcia muszą tylko posiadać aplikację TeamViewer QuickSupport zainstalowaną ich urządzeniach Android lub iOS. To jest naprawdę łatwe!

Dodatek zapewniający wsparcie dla urządzeń mobilnych TeamViewer

Wieloplatformowa usługa dla wsparcia urządzeń mobilnych

Chcesz korzystać z oprogramowania TeamViewer dla wsparcia urządzeń mobilnych z oprogramowaniem Android i iOS? Dzięki opcji Dodatku zapewniającego wsparcie dla urządzeń mobilnych TeamViewer, możesz zapewnić zdalne wsparcie za pośrednictwem bezpiecznych połączeń komputer osobisty-urządzenie mobilne lub urządzenie mobilne-urządzenie mobilne.

Potrzebujesz planu TeamViewer? Nie ma problemu. Uzyskaj najlepszą licencjonowaną opcję, która sprosta Twoim potrzebom i wybierz Dodatek zapewniający wsparcie dla urządzeń mobilnych przed testem kontrolnym.

Oprogramowanie TeamViewer i Android – razem lepiej

Partnerzy TeamViewer wraz z ponad 100 największymi producentami OEM zapewniają zdalny dostęp i zdalne wsparcie nie tylko dla smartfonów i tabletów z oprogramowaniem Android, ale również dla urządzeń komercyjnych bazujących na systemie Android, to jest terminale POS, interaktywne kioski i urządzenia do składania podpisu cyfrowego. Dowiedz się więcej na temat naszych przykładów zastosowań dla przemysłu i możliwości współpracy OEM.

Źródło: Studium „TeamViewer 14 Competitive Performance Evaluation” (Ocena konkurencyjności oprogramowania TeamViewer 14) z dnia 26 lipca 2019 roku, przeprowadzone przez Qualitest, największą na świecie, niezależną, skupiającą się na jednej branży firmą zapewniania jakości.

Najlepsze w swojej klasie, dla największej gamy urządzeń

Oprogramowanie TeamViewer posiada największy zasięg na rynku urządzeń mobilnych, obejmujący 127 typów urządzeń mobilnych, systemów operacyjnych i urządzeń IoT .

Dlaczego właśnie TeamViewer?

Bezpieczeństwo

Bezpieczeństwo zintegrowane z TeamViewer

TeamViewer jest zabezpieczony za pomocą pełnego, 256-bitowego szyfrowania AES, dwuskładnikowego uwierzytelniania i innych branżowych zabezpieczeń. Program ma certyfikaty SOC2, HIPAA/HITECH, ISO/IEC 27001 oraz ISO 9001:2015, a ponadto zapewnia zgodność z postanowieniami RODO.

Wsparcie wielu platform

Najszerszy zakres obsługiwanych urządzeń i platform

Oprogramowanie TeamViewer, z zakresem obsługiwanych urządzeń obejmującym 127 producentów urządzeń przenośnych, systemów operacyjnych i urządzeń IoT, bezsprzecznie deklasuje konkurencję.

Najlepsza wydajność

Najlepsza w swojej klasie użyteczność, jakość obrazu i szybkość transferu plików

W przypadku TeamViewer skorzystano z usług Qualitest – wiodącej w skali światowej, niezależnej firmy zajmującej się zapewnianiem jakości – w celu określenia wydajności technicznej programu i porównania jej z rozwiązaniami konkurencji. Sprawdź oszałamiające wyniki!

Wersja językowa:
Polska
Obszar zastosowań:
Firmowy
Typ licencji:
Edukacyjna
Komercyjna
Rządowa
Wersja produktu:
ESD (elektroniczna)
Okres licencji:
12 miesięcy
Kod producenta:
TVAD003
Segment rynku:
Edukacyjny
Komercyjny
Rządowy
Opcja zakupu:
Dodatek