Maxon Redshift - subskrypcja 1 rok
Gwarancja legalności: czytaj więcej Gwarancja legalności
Język
ENG
Liczba stanowisk
1
Obszar zastosowań
Domowy/Firmowy
Okres licencji
Subskrypcja
Rodzaj licencji
ESD (Elektroniczna)
Architektura
64 bit

Redshift - pierwszy na świecie w pełni oparty na akceleracji GPU, stronniczy renderer.

Redshift wprowadza nowy Jitter Node, umożliwiający łatwiejsze wprowadzanie losowości do materiałów. Jest idealny do tworzenia takich elementów jak chociażby realistyczne liście, kamienie, słoik pełne gumy do żucia lub skrzynek z owocami o różnym stopniu dojrzałości. MatCap Shader Node pozwala na tworzenie stylizowanych materiałów i otwiera nowe możliwości dla materiałów niefotorealistycznych w Redshift.

Najlepszy na rynku program do renderowania

Dzięki ulepszonemu wykorzystaniu wielordzeniowych procesorów, systemów korzystających z wielu procesorów oraz optymalizacji pamięci tekstur, wydajność renderowania w Redshift stale rośnie wraz z tą wersją.

Akcelerowany przez GPU

Redshift to potężny renderer z wykorzystaniem akceleracji GPU, zaprojektowany w celu sprostania specyficznym wymaganiom współczesnego renderowania high-end. Doskonale wspiera kreatywne osoby i studia o różnej skali, oferując zaawansowany zestaw funkcji oraz integrację z powszechnie używanymi aplikacjami CG.

Podstawowa siła produkcyjna

Redshift łączy zaawansowane funkcje i bezkompromisową jakość renderera CPU z ekspresowymi prędkościami renderowania GPU. W odróżnieniu od innych rendererów GPU, Redshift jest stronniczym rendererem, co daje użytkownikowi możliwość dostosowania jakości poszczególnych technik, w celu osiągnięcia optymalnej równowagi między wydajnością a jakością w ich produkcjach.

Fotorealizm

Gotowa funkcjonalność Redshift dostarcza niezbędne elementy do uzyskiwania fotorealistycznych rezultatów, a RenderView Interactive Preview Region sprawia, że zmiana ustawień i otrzymywanie natychmiastowych rezultatów jest niezwykle proste. W rzeczywistości artyści mogą dokonywać poprawek w czasie zbliżonym do rzeczywistego, co znacznie ułatwia proces tworzenia.

Cieniowanie i tekstura

Redshift obsługuje złożone, zaawansowane sieci cieniowania oraz możliwości teksturowania, które są niezbędne do uzyskania jakości renderingu na poziomie produkcyjnym.

Postacie

Każdy artysta pragnie, aby jego renderingi prezentowały się wspaniale, ale jednocześnie potrzebuje szybkich rezultatów, aby mieć więcej czasu na kreatywność i dostarczanie poprawek klientowi. Na rynku istnieje wiele niesamowitych programów renderujących, które mogą ożywić Twoje kreacje 3D, jednak tylko Redshift zapewnia nie tylko zapierającą dech w piersiach szybkość, ale także dostarcza wyjątkowe i imponujące obrazy.

Integracje

Redshift bezproblemowo integruje się z najpopularniejszymi aplikacjami 3D w branży, umożliwiając płynne włączanie do procesu produkcyjnego. Wersja autonomiczna Redshift obsługuje wszystkie integracje — pozwala na swobodne przełączanie się między dowolnymi obsługiwanymi aplikacjami bez ponoszenia dodatkowych kosztów za każdą integrację.

  • Autodesk Maya
  • Autodesk 3DSMAX
  • Blender
  • Cinema 4D
  • Foundry Katana
  • Sidefx Houdini
  • ZBrush
Wersja językowa:
Angielska
Obszar zastosowań:
Domowy
Firmowy
Liczba stanowisk:
1
Wersja produktu:
ESD (elektroniczna)
Okres licencji:
12 miesięcy
Systemy operacyjne:
MacOS
Windows
Kod producenta:
RS-Y
Segment rynku:
Komercyjny
Opcja zakupu:
Nowa licencja
Platforma sprzętowa
Windows, macOS, Linux
System operacyjny
Windows 11, 10, macOS 11.7.7+ (Big Sur), 12.6+ (Monterey) or 13.3+ (Ventura), Linux dystrybucja 64-bitowa z glibc 2.17 lub nowszą
Procesor
PC: 64-bitowy z obsługą AVX2, MAC: Seria Apple „M” (M1, M2 i M3)
Pamięć RAM
16 GB