
Język
ENG
Liczba stanowisk
1
Obszar zastosowań
Domowy/Firmowy
Okres licencji
Subskrypcja/Wieczysta
Rodzaj licencji
ESD (Elektroniczna)
Architektura
32/64 bit
Informujemy, że w dniu 8 czerwca 2023r. biuro obsługi klienta będzie nieczynne.
Navicat On-Prem Server to rozwiązanie lokalne, które umożliwia hostowanie chmurowego środowiska do przechowywania obiektów Navicat bezpośrednio w Twojej lokalizacji. Dzięki naszemu środowisku On-Prem masz pełną kontrolę nad swoim systemem i zapewniasz sobie 100% prywatności. To bezpieczne i niezawodne rozwiązanie, które umożliwia utrzymanie poziomu kontroli, którego często brakuje w chmurze.
Navicat 16 zawiera liczne ulepszenia i funkcje, które zaspokoją Twoje potrzeby w zakresie tworzenia baz danych. Dzięki ponad 100 ulepszeniom i zupełnie nowemu interfejsowi możesz odkrywać nowe sposoby tworzenia, zarządzania i utrzymywania baz danych.
Bezproblemowo synchronizuj ustawienia połączeń, zapytania, modele, wycinki, obszary robocze wykresów oraz informacje o grupach wirtualnych na wszystkich urządzeniach, takich jak systemy Windows, macOS i Linux. Pliki przechowywane w Navicat On-Prem Server zostaną automatycznie zsynchronizowane z Navicat Family i Navicat On-Prem Server Portal, umożliwiając Ci dostęp w czasie rzeczywistym z dowolnego miejsca i o dowolnej porze.
Navicat On-Prem Server jest instalowany lokalnie na Twoich dedykowanych serwerach i jest chroniony za zaporą sieciową. Cały system działa na Twoim serwerze, bez udziału osób trzecich. Dzięki temu masz pełną kontrolę nad bezpieczeństwem i własnością swoich danych w środowisku. Możesz swobodnie dokonywać zmian, konfiguracji i aktualizacji według własnego uznania.
Navicat Family usprawnia współpracę, umożliwiając dodanie wszystkich serwerów Navicat On-Prem do jednego programu. Dzięki temu zyskujesz dostęp do serwerów w chmurze i zarządzasz nimi za pośrednictwem jednego interfejsu, bez potrzeby otwierania wielu aplikacji.Twórz, organizuj i udostępniaj pliki i projekty w czasie rzeczywistym, gdziekolwiek jesteś. Twoje pliki są zawsze aktualne, co umożliwia wszystkim pracę na najnowszej wersji pliku.
Zyskuj pełną kontrolę nad swoim projektem, dodając wybrane osoby jako członków, definiując role dla każdego z nich i śledząc działania zespołu za pomocą dziennika aktywności. Możesz dostosować skład zespołu, aby zwiększyć produktywność. Zapewnij swoim współpracownikom możliwość efektywnej współpracy dzięki naszym funkcjonalnym, zintegrowanym i bezpiecznym usługom w chmurze.
Otrzymuj powiadomienia o najnowszych aktualizacjach serwerów, działaniach związanych z bezpieczeństwem lub zaproszeniach do projektów, konfigurując serwer SMS/Email. Po powiadomieniu możesz szybko zdiagnozować i rozwiązać problemy z bazą danych.
Skonfiguruj prawa i ograniczenia dostępu użytkowników, przypisując role lokalnym lub zewnętrznym użytkownikom LDAP/AD. Umożliwiają łatwe zarządzanie kontami użytkowników i ich pamięcią masową, poziomami uprawnień użytkowników i nie tylko.
Monitoruj swoje usługi w chmurze i zarządzaj plikami/projektami za pośrednictwem jednego interfejsu internetowego. Informacje prezentowane są w intuicyjny i łatwo dostępny sposób.
Sposób dostawy | Koszt wysyłki | |
---|---|---|
![]() |
Produkt dostarczany mailem | 0 zł |