Zapewnij doskonałe wsparcie techniczne dzięki wbudowanemu biuru obsługi od TeamViewer.
TeamViewer - servicecamp
Dodaj servicecamp do swojego konta TeamViewer, aby stworzyć kompleksowe rozwiązanie do zarządzania biurem obsługi i zdalnej łączności.
- Skonfiguruj servicecamp w kilka minut
- Koszty niższe niż w przypadku zakupu osobnej platformy
- Usprawnia procesy wsparcia technicznego i przepływy pracy
Funkcje TeamViewer - servicecamp
Panel klienta
Priorytet zgłoszeń
Raporty
Wykorzystaj istniejący adres e-mail wsparcia technicznego
Prywatne notatki
Wyceny
Bezpieczeństwo
Sortowanie i określanie ilościowe powtarzających się problemów
Integracja modułu QuickSupport
Utwórz zgłoszenie bez logowania się
Łączenie się z TeamViewer
Krok 1
Pobierz i zainstaluj program TeamViewer na urządzeniu, za pomocą którego chcesz nawiązać połączenie, np. na komputerze stacjonarnym lub urządzeniu przenośnym.
Krok 2
Zainstaluj program TeamViewer na urządzeniu, do którego chcesz uzyskać dostęp. Może to być inny komputer stacjonarny lub urządzenie przenośne, a nawet system POS, kiosk lub urządzenie IoT.
Krok 3
Wprowadź identyfikator i hasło partnera połączenia na urządzeniu wyjściowym, połącz się w czasie rzeczywistym i obsługuj urządzenie docelowe jak zazwyczaj.
Podnieść jakość obsługi klienta dzięki servicecamp
- Rozwiązuj szybciej większą liczbę żądań wsparcia technicznego poprzez uruchomienie w pełni funkcjonalnego biura obsługi w ramach platformy zdalnego dostępu i kontroli TeamViewer.
- Zachowuj całą komunikację w jednym miejscu, dzięki czemu żądania wsparcia technicznego, notatki agenta i rozmowy z klientami są centralnie udokumentowane.
- Inicjuj połączenia zdalnego sterowania natychmiast z poziomu zgłoszenia, aby uzyskać dostęp do danego urządzenia lub współpracować z zespołem w przypadku konkretnych żądań, aby szybciej znaleźć rozwiązanie.
- Skup się na dostarczaniu doskonałychusług zamiast czasochłonnych procesów dzięki łatwej konfiguracji servicecamp.
Szybciej rozwiązuj sprawy i zwiększ satysfakcję klientów
Doskonałe wsparcie, które kosztuje mniej
Nie musisz się zadowalać rozwiązaniami innymi niż idealne ze względu na swój budżet. Dodanie w pełni funkcjonalnej platformy obsługi klienta servicecamp do TeamViewer jest opcją przyjazną dla budżetu, która pozwala na pomoc większej liczbie klientów w krótszym czasie. YDzięki zintegrowanemu rozwiązaniu można uniknąć dodatkowych kosztów związanych z zakupem, integracją i skonfigurowaniem osobnego narzędzia biura obsługi, a jednocześnie zwiększyć wydajność.
Wsparcie IT
Zapewnij sprawne i płynne działanie systemów i infrastruktury IT
Możesz również usprawnić wykonywanie prostych i powtarzalnych zadań, takich jak zapytania o sprzęt lub reset hasła dzięki utworzeniu formularzy zgłoszeń. Następnie opublikuj je na portalu klienta. Zdobądź wszystkie wymagane informacje dzięki początkowemu żądaniu i unikaj kłopotliwej ciągłej wymiany wiadomości celem zebrania wszystkich stosownych informacji. Rozwiązuj problemy szybko i wydajnie.
Współpraca korporacyjna
Zapewnij lepszą alternatywę dla współdzielonej skrzynki odbiorczej Twojego działu
Użyj dodatku servicecamp, aby stać się bardziej produktywnym jako zespół dzięki rozpoznaniu zadań lub projektów we wspólnej skrzynce pocztowej, które są w toku, ukończone lub gotowe do rozpoczęcia. Wszystkie informacje zwrotne odnośnie zadania są udokumentowane i widoczne w centralnym miejscu, dzięki czemu nie stracisz żadnej informacji.
Kluczowe funkcje servicecamp
Bezproblemowe zarządzanie zgłoszeniami
Ustalanie priorytetów, śledzenie, sortowanie, rozwiązywanie i mierzenie przychodzących żądań w ramach jednej platformy.
Integracja modułu QuickSupport
Pozwól klientom tworzyć zgłoszenia bezpośrednio z modułu TeamViewer QuickSupport.
Opcje dostosowywania
Utwórz niestandardowe formularze zgłoszeniowe i firmowy portal klienta.